Rabu, 12 Ogos 2009

IN THE NAME OF GOD.

in the name of God,the Most Gracious, the Most Merciful...

Ini bukanlah detik pertama kali saya mempunyai blog sendiri.Malah saya yakin,saya merupakan 1000 Malaysian blogger terawal yang mempunyai blog sendiri.Dahulu nama blog saya adalah anisfirdaus@blogspot.com (saya rasa anda dapat meneka anisfirdaus tu datangnya dari gabungan nama sape). Dek kerana minda di'tempurungi' dengan topik cinta dan diri sendiri sahaja, idea untuk mengarang blog setiap hari terbatas...mula-mula hari-hari, kemudian setiap bulan..akhirnya blog anisfirdaus sepi tanpa updating lagi...tambah teruk,ownernya sudah lupa password untuk menjengah blog malang tersebut. Tak mengapalah, "patah tumbuh, hilang berganti". Jadi dengan semangat dan azam yang baru, saya akan mencipta blog yang baru,sarat dengan detik2 gembira,lucu,terharu dan juga sedih..InsyaAllah..Ikutilah kisah kehidupan saya yang menerujakan ini...

2 ulasan:

  1. welcome my sis to blog world..And thanks sbb akak la yang mula2 membuka mata adik tentang blog lebih 4 tahun lepas

    - lan -

    BalasPadam
  2. ye lan..
    macam mana kesihatan?
    didoakan semoga diberi kesihatan yang baik..

    BalasPadam