Isnin, 24 Ogos 2009

YA RAMADHAN

Hari pertama Ramadhan merupakan hari Sabtu dan ia hari cuti. Saya bersahur keseorangan. Selepas bersahur saya terus bersolat Subuh justeru selesai mendengar azan. Bagi segelintir umat Islam, mereka akan menghabiskan masa duduk berehat di rumah untuk mengelakkan kehabisan tenaga semperna berpuasa ini. Tetapi tidak bagi saya. Saya keluar bersama rakan ke 'Bookfes' di KL Convention Centre. Memang seronok. Beribu buku, novel, komik yang di jual di situ dengan potongan harga yang mengujakan. Saya mengambil kesempatan untuk membeli kompilasi 2 buah novel yang pada harga asalnya RM44.00. Saya beli dengan harga RM18.90. Alangkah berbaloinya. Tambahan pula novelis novel- novel ini adalah antara yang menjadi kegemaran penggemar novel iaitu Fauziah Ashari. Kawan saya membeli 3 buah novel termasuk sebuah Al-Quran poket. Semuanya berjumlah RM51.00. Kami berpuas hati dengan pembelian hari ini.

Kami pulang pada jam 2.30 pm dan InsyaAllah akan datang kembali pada hari Jumaat 28hb8 semperna duit 'dah masuk'.

Akan beli novel Norhayati Berahim pula nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan